Alla inlägg den 2 maj 2014

Av kawaiicutemomo - 2 maj 2014 19:42

Heeejjjjj c: 
Ska käka pizza ikväll och så hehe och senare är det partytajm med Lirut på sso ye c:

Btw kan du snällaaaa kommentera/gilla detta inlägg?
- VARFÖR?!
Jo jag vill gärna veta hur många läsare jag har så ja...hihi c:
MEN HA DET BRA OCH SES IMÖÖÖRN ELLER IKVÄLL JAJAJAJ HEJDÅ c8

Här nedanför har ni en bild på Avril Lavigne i manga OuO <3

 

Av kawaiicutemomo - 2 maj 2014 16:20

Se min ab på Ichi på msp och få reda på lite mer hihi.
Om ni gissar rätt vem personen är vinner ni en present och en auto ~ detta kmr pågå i en vecka ^^ 
Skriv i kommentarerna här nere vem du tror det är !
OBS. Skriv ditt msp namn så jag vet vem du är så jag kan ge dig presenten + auton.
LYCKA TILL C:
   

Och ja det är en som många känner till såklart.

Av kawaiicutemomo - 2 maj 2014 13:12

VISSTE NI ATT PÅ TISDAG OCH TORSDAG ÄR DET ESC SEMIFINALER? c: Iaf kolla Sanna ska vara med på tisdag >o< 

Och på lördagen är det final ^^ <3 Luuuuv it btw o3o

Har även gjort ett nytt klipp som INTE är en msp video för en gångs skull hehe :3 
Kolla in det NYA KLIPPET HÄÄÄÄÄÄR :3

Ha en trevliiiig fredag och hinner kanske lägga upp något ikväll :3
Btw mitt insta är: KawaiiCuteMOmo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkomna :3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du bloggen?
 JA DEN ÄR BÄST c:
 Den är bra.
 Typ.
 Lite dålig.
 SKITDÅLIG UUURK
 Vem fan bryr sig?
 Öhh...venne c;

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards